hye semua reader yang menyinggah kat blog ejat..terima kasih coz sudi singgah blog yang tak berapa nak lawa..hehehe..jangan lupew follow ejat k..thanks again..:)

Friday, September 30, 2011

happy tears :)

hye reader !!! hari nie sangat bersemangat nak buat post..hari nie merupakan hari paling penting dalam hidup aku..tak pernah aku rasa sebahagia macam nie..haa..for all reader jangan fikir aku dah ada BF baru ea..cuba reader semua tengok tarikh post nie..dah tengok kan??n now this the reason why aku rasa bahagia sangat nak tulis post..coz hari nie birthday aku !!! HAPPY BIRTHDAY TO ME !! hahaha..cakap happy birthday kat diri sendiri ea..hehehe..xpew lah..aku jadi orang terakhir taw wish kat diri sendiri..hahahahahahah...haa nampak !! aq dah mengebang dah..korang punye pasal lah nie..hahahahha..hari nie jugak member-member dah buat aku rasa sangat disayangi..rupanye selama nie aku salah sangka..aku selalu fikir yang aku nie tak penting tapi dalam tak sedar sebenarnye member-member aku tak suka zahirkan rasa sayang..apew-apew pown happy sangat..hehe..

disebabkan hari nie member-member aku nak datang..bak kata diorang "bio lah kitorang jadi penutup raya" haha..ok lah..aku pown pujuk my mom masak kan apew-apew untuk diorang..disebabkan tak berapa nak sempat sebab my mom kan seorang yang berkarier lah katekan..my mom pown amik keputusan...
umi : kite buat nasi lemak boleh tak adik ???
aku : tak kisah lah mi..janji kawan adik datang ade makan...
umi : ok lah kalo macam tu :)
selesai bab makan...petang selepas solat jumaat..member-member aku pown sampai..ramai gak lah kan...bez sgt..snap2..n macam2 lah ..diorang sempat nyanyikan lagu Happy Birthday ag kat aku..TERHARUNYE !!!!!

nie lah hadiah dari bestie terhebat kat dunie :)

nie jew yang aku nak tunjuk buat masa nie..akan bersambung lepas nie..lagi best aku nak share :)




terima kaseh..baca lagi ea lepas nie :)

No comments: