hye semua reader yang menyinggah kat blog ejat..terima kasih coz sudi singgah blog yang tak berapa nak lawa..hehehe..jangan lupew follow ejat k..thanks again..:)

Saturday, October 1, 2011

a day without problem :)

hye reader !!! well hello reader !! assalamualaikum !! konichiwa !!! hahaha...sakai lah aku nie..lantak lah nak kata ape pown ynag penting nak bagitahu semua reader hari nie ..hari yang bahagia !!!! hahaha..nak tahu bahagia nyee apew..ok lah semalam punya entry dah janji kat semua reader nak tunjuk hadiah Mr.Closer kan??

nilah present yang special tu !! satu den punye..satu lagi dye punye..hehehhe..

ok..tutup cerita pasal present Mr.Closer..korang dah tahu kan..now nak story pasal hari nie again aku hang dengan dye..tapi bukan kitorang berdua je k..kali nie aku hang dengan mak angkat,my sis,sorang wife polis n Mr.Closer..bukan nak cover line dengan mak aku taw..tapi dah memang janjinye nak kuar berlima..tapi tak adalah nak lepak same kan..mak angkat,wife polis n akk den g tengok bola kat UTHM..sebab BF akk aku nie pemai bola..soo g lah tengok kan..lepas makan..diorang tinggalkan aku ngan Mr.Closer kat cinema lepas makan then diorang g tengok bola..memang terbaekkkk !!! hahaha...tak de lah lepak mana pown lepas tengok wayang around kol 7malam kitorang dah gerak balik Muar dari Batu Pahat...pape pown hari nie memang happening giler lah kan..habis Mr.Closer mak aku keje kan..dah lah dye tu pendiam..ish2..:)

with our mak angkat !! :)

with Mr.Closer !! :)



terima kaseh..baca lagi ea lepas nie :)

No comments: