hye semua reader yang menyinggah kat blog ejat..terima kasih coz sudi singgah blog yang tak berapa nak lawa..hehehe..jangan lupew follow ejat k..thanks again..:)

Wednesday, October 12, 2011

Kamu yang ku Sayang

hye reader..pertama kali dalam minggu sekolah aku tulis entry di pagi hari...nie menunjukkan hari nie aku tak sekolah..tetiba berasa bosan ke sekolah untuk hari nie jewp..hari esok aku rajin..hehehe..ok stop story pasal aku tak sekolah..hehehe...hari nie rasa teringat kat semua teman jiwa aku..teman yang sentiasa ada bila aku perlukan..aku pown tak ingat bila benda nie terjadi..n aku pown tak ingat bagaimana hubungan teman jiwa nie terjalin..yang dulunye bukan lah aku suka tapi akhirnye aku akui yang kehidupan aku sepi tanpa mereka..mesti reader ingat ramaikan teman jiwa..tak ada lah..teman jiwa aku cuma tiga orang..mereka lah yang dah banyak support aku dalam ape jew keadaan...

Mr.Closer :)



seorang insan yang tak pernah jemu berada disisi sama ada diperlukan atau tak..aku dapat membayangkan bagaimana aku lalui setiap detik happy n sedih jika dia tak ada disisi..insan yang sering meminjamkan bahu bila aku sedih..meminjamkan telinga bila aku bermasalah..meminjamkan perasaan untuk dikongsi suka duka..jelas antara kami tak pernah berahsia..dari aku punyaan orang sehingga saat aku menjadi single..dia sahaja yang tahu semuanye..pernah terlintas dihati untuk ber-secret dengan dia..tapi semua tu tak kesampaian sebab setiap kali bersama dengan dia..semua rahsia akan aku ceritakan tanpa ada rasa bersalah..hehehe..betapa dia sahaja yang mampu menjadikan aku insan paling jujur dihadapan dia..segala keinginan aku atau kata-kata aku akan cuba disempurnakannya..rasa sangat dihargai..

Nur Ainaa' Syahirah :)



seorang teman yang tak tahu mana permulaan cerita tentang kami..orang yang sentiasa bersama disaat aku susah atau senang..teman yang sering berkongsi rasa..mungkin keadaan nya lebih kurang sama seperti diatas..tapi ada bezanya yang tak dapat aku ungkapkan dengan kata-kata..segala rahsia negara kami kongsi bersama..teman lapar..teman kenyang..teman menangis..teman gelisah..teman happy..dan segala rasa yang manusia alami dia lah peneman ..mungkin kami jarang berhubung disebabkan jarak kami yang terlalu jauh..tapi tu tak menghalang rasa 'cinta' aku pada dia..seorang kakak yang tak pernah jemu memberi sokongan..rasa sangat disayangi ..

Intan Masliyana :)



seorang sahabat yang dikenali sudah lama tetapi baru merapatkan hubungan pada tahun 2010..bermula dengan hanya seorang classmate dan akhirnye menjalinkan hubungan sahabat yang sangat setia..pada zahirnye  kami kelihatan biasa..tapi pada dalamannye rasa sayang yang amat sangat terhadap dia..sehinggakan betapa rindunye pada dia tak dapat aku ungkapkan..kami dekat tapi kami jarang berkongsi secara zahir..kami banyak menghabiskan masa dengan surat..surat penghubung cerita dan rahsia kami berdua..seorang yang sangat ikhlas keperibadiannye..percaya pada aku 100%..tak pernah mengambil pusing ape yang orang sekelilig katakan pada aku..dialah sahabat..

lihatlah mungkin keadaan kami bertiga sangat berbeza..dan mungkin mereka bertiga tidak rapat antara satu sama lain..tetapi kehadiran mereka dalam hidup aku membuat kan aku begitu sempurna dan yakin untuk meneruskan hidup yang sangat berduri ini..sayang aku kepada mereka hanya Allah s.w.t sahaja yang tahu..cukuplah sekadar mereka tau yang mereka terlalu istimewa dalam hidup aku..penguat semangat yang tiada pada yang lain..semoga Allah s.w.t menguatkan hati kami dan jauhi kami dari perasaan negatif..semoga hubungan kami berkekalan sehingga akhir hayat ...
terima kaseh..baca lagi ea lepas nie :)

No comments: