hye semua reader yang menyinggah kat blog ejat..terima kasih coz sudi singgah blog yang tak berapa nak lawa..hehehe..jangan lupew follow ejat k..thanks again..:)

Tuesday, October 11, 2011

spent time dengan Betix :)

hye reader..well hello reader..assalamualaikum..konnichiwa..hahaha..sengal lah seyh aku nie..hehe...xpew2..xde pape..sjew je nak buat mukadimah yang panjang2..hehehe..ok lah..actually entry nie patut ditulis semalam..tapi disebabkan baru sekarang berkesempatan..soo hari nie lah aku tulis entry nie..hehehe..semalam sepanjang malam teman member beli hadiah..pertama kali aku kuar dengan niat yang betul-betul nak teman kawan..hehe..alamak !! kantoi kat reader yang selama nie niat dating..hahaha...sengal lah aku nie..ok2..sambung citer..actually sis aku nak kuar dengan member dye..soo aku tumpang sekaki..member aku nie best giler..kitorang just gelak2 jew masa cari present ..kitorang lepas tu g lepak kat karaoke..member aku yang belanja..last sekali kitorang decide untuk lepak mcD..dapat lah kitorang try new Quarter Pounder with Cheese..best giler burger tu !! tu jew lah kitorang buat untuk malam tadi !! hehe :)

best burger ever !! :)

terima kaseh..baca lagi ea lepas nie :)

No comments: