hye semua reader yang menyinggah kat blog ejat..terima kasih coz sudi singgah blog yang tak berapa nak lawa..hehehe..jangan lupew follow ejat k..thanks again..:)

Monday, December 12, 2011

Hebatnya Malaysian

well hello reader..hari nie rasa nak mengebang kejap kat blog aku nie kan..lama pulak rasanya tak mengebang..haha..padahal semalam baru aku buat entry kan..haha..actually hari nie aku rasa berminat nak menceritakan betapa hebatnya orang MALAYSIA..kita sebagai rakat Malaysia mesti bangga dengan orang kita sendiri..tak kira lah dye bangsa apa sekalipun..bak kata Perdana Menteri kita..kita kan 1 MALAYSIA..soo pupuk lah semangat 1 Malaysia tu yew..ok..seperti yang kita tahu..ramai dikalangan artis Malaysia sekarang lahir di Youtube..macam Justin Bieber tu kan??salah satu yang tengah hot sekarang..Najwa Latif..junior aku tu beb..tapi dah boleh tempah nama sebagai seorang artis n dah tercalon dah pown dalam Anugerah Juara Lagu..tapi..bukan itu yang nak cerita sekarang..aku nak cerita pasal Youtuber kita..ada dikalangan rakyat Malaysia yang dah jadi Youtuber paling hot dengan video2 yang bermoral..salah satu yang paling top sebagai Youtuber yang buat video bermoral is MATLUTHFI..video dye kalau yang korang follow memang best..kebanyakan video dye mesti kupas tajuk yang tak pernah terfikir oleh kita..nie lah antara video dye yang aku paling minat ..




nie lah antara dua yang betul2 buat aku kagum dengan Matluthfi nie..dye nie tersenarai sebagai THE TOP MALAYSIAN YOUTUBER...kalau korang tak percaya tengok nie..


soo pada korang yang masih belum nak percaya dye nie the best Youtuber..korang bley check this out kat Youtube..pape pown aku bangga dengan mamat cute nie :D

terima kaseh..baca lagi ea lepas nie :)

No comments: