hye semua reader yang menyinggah kat blog ejat..terima kasih coz sudi singgah blog yang tak berapa nak lawa..hehehe..jangan lupew follow ejat k..thanks again..:)

Sunday, December 11, 2011

Subhanallah . Besarnya Kuasa Allah

well hello reader..soo tak payah nak mukadimah panjang sangat lah ea..sebab semua reader tahu kan apa yang tersirat dalam title entry untuk hari nie..soo as korang semua tahu kan..semalam merupakan hari berlakunya gerhana bulan..eh2..apsal bahasa aku macam karangan huraian jewp..haha..pape pown..nak share dengan geng semua yang first time dalam sejarah hidup aku selepas aku dihidupkan selama 17 tahun..buat pertama kalinya aku dapat tengok gerhana bulan..aku tak tahu nak described aku rasa apa..tapi rasa macam...tulahh..hahaha..sengal ea bahasa aku..soo...short but full with information entry kali nie..

nie jew yang boleh share unuk semua reader..berbekal EOS 450D + lens 75-300mm ..:)

terima kaseh..baca lagi ea lepas nie :)

No comments: